miami-washington.reismee.nl

Reis naar Miami

Gistermorgen om 8.00 uur naar Schiphol vertrokken samen met Imro, Anita en Romy die een weekje bella Italia hadden geboekt. Topdrukte op Schiphol vanwege de meivakanties. Gelukkig ging het (zelf) inchecken van onze pakkelarie vrij vlot en de douane ook, al bleek er nog een sneaky schaartje in de toilettas te zitten, mochten we houden.Ook weet ik nu dat je bij het paspoortzelfscanapparaat in de camera moet kijken en niet gezellig wat om je heen , ja, dan moet het nog een keer..

De KL627 vertrok een kwartier te vroeg om 15.30 uur en landde ook iets te vroeg op Miami Airport. We vlogen de hele weg met daglicht, pas na aankomst werd het donker. Blijft toch een fenomeen.

Voordat we konden "ontboarden" moet je wel naar de gate taxien, dat duurde een half uur omdat een grote lummel voor ons alles blokkeerde. Daarna de douane-ellende, Weer een paspoortzelfscanner, waarna ons ticket een groot kruis vertoonde, huh? Gelukkig waren er nog 500 anderen dus weeeer in de rij, uiteindelijk stonden we twee uur na de landing buiten bij de shuttlehalte te wachten op de bus voor de Hampton Inn die dus niet kwam, gebeld naar hotel: oh ja die rijdt zondags maar 1 keer per uur, maar ze zouden hem sturen. Zo ondertussen waren we aardig brak en toen er een yellow cab stopte was de keus niet moeilijk. Voor 28 dollar leverde hij ons 20 min. later bij het hotel af. Daar zijn we in bed gedoken en werden vanmorgen om 6.00 fris en fruitig wakker. Het ontbijt zit erin en we hebben voor 10.30 een taxi besteld om ons naar Cruise America te brengen waar we onze camper gaan ophalen...