miami-washington.reismee.nl

Miami2

Vanmorgen dus om 6.00 uur wakker, tijdsverschil met Nederland is zes uur vroeger, dus zijn we al redelijk op schema. We hebben goed ontbeten en daarna op de kamer het digitale Dagblad van het Noorden gelezen . Taxi even wat eerder laten komen en naat Cruise America gereden. Eerst de gebruikelijke instructies en inspectie op deukjes en krasjes etc. en om 12.00 uur startten we de motor en onze roadtrip.

We wilden eerst naar de camping " Larry and Penny Thompson Campground" maar onze tomtom herkende het adres niet, zodat we een paar keer verkeerd reden en het moesten vragen, maar uiteindelijk gevonden. Mooie groene camping.

In de camper zelf missen we dingen zoals een koffiezetter, onderzetters, broodplank etc. Dus morgen wel een goedkoop koffiezettertje halen, hij hoeft het maar drie week te doen... Qua ruimte gelijk aan de Roadbear campers die we eerder hadden, maar wel aftandser.

We hebben de boodschappenlijst afgewerkt bij Winn Dixie, een grote supermarkt en behoorlijk ingeslagen. Darna de koffers uitgepakt en ingeruimd, voor avondeten een enorme gegrillde kip met gele rijst en verse boontjes (niet op)gegeten. En nu hebben we de pijp leeg en gaan een dut doen om 21.00 uur.

Mea

Wat gezellig weer om jullie verhaal te lezen
Reisgroetjes

dp

Heel veel plezier mensen, we volgen jullie avonturen wel!