miami-washington.reismee.nl

Naar Key West

Vanmorgen dus noodgedwongen op tijd vertrokken. Key West stond nog op de bucketlist. De Keys zijn een hele rits eilanden voor de kust verbonden door bruggen, aan de linkerkant de Atlantische Oceaan, aan de rechterkant de Golf van Mexico. In KW ons gemeld bij Boyds camping. Mooie maar wel dure camping (125$ per nacht). 's Middags bij het zoutwaterzwembad nog een powernap gedaan en wat gezwommen. Morgen gaan we KW verkennen.

will enlien

lieve mensen
weer als vanouds genoten van jullie reisverslag.
flink blijven smeren, dan vera derd het heuvellandschap wel weer in een strak velletje.
geniet en blijf gezond.

Emmy

Klinkt goed

dp

Nou, het zwaarste stuk is alweer voorbij, krokodillen en muggen en warmte ! En je kan die noseeums van he bucketlist strepen, been there, done that.
wij hadden een spetterend koningsfeest ! (van de regen)
Als je even vaart zet zit je op Cuba, kan je een sigaartje roken met Raoul, bij afwezigheid van Fdel
veel plezier in key west !

Lex

Ik smul weer van al die verhalen en leuke foto's. Ben blij dat jullie ook last hebben gehad van die ellendige muggen, weet je nu ook wat wij hebben moeten doorstaan in Curaçao. Ik hoop dat jullie nu geen last meer hebben van de muggen en nu weer volop kunnen genieten van jullie avontuur. Weet dat wij met plezier jullie verhalen lezen en jullie avonturen volgen.