miami-washington.reismee.nl

Key West

Vanmorgen de bus naar het centrum genomen, seniorprijs 50ct voor een rit van drie kwartier, daar hoef je bij Arriva niet mee aan te komen. De Duvallstraat is een shoppingparadijs, veel kleine winkeltjes, cafeetjes en wel leuk, al hebben sommigen een vrij agressieve verkoopstijl (ze sleuren je naar binnen, drukken je in een stoel, smeren creme op je gezicht en roepen dan dat een pot maar 150$ kost ). We hebben de hop on hop offbus genomen, altijd een goed middel om de bezienswaardigheden van een stad te zien. Deze chauffeur maakte er een show van, heel vermakelijk We hebben het zuidelijkste puntje van de VS bezocht, Cuba nog maar 90 mijl verderop, veel mooie huizen gezien etc. Na afloop een biertje en een mojito gedronken op een terras en lekker vis ( snapper) gegeten. Bus teruggepakt en om 19.30 weer terug. Door de hitte 30 graden en de vochtigheidsgraad van 90 % best een beetje vermoeiend, dus op tijd naar bed. Morgen rijden we naar een andere plaats met zo'n magische naam ( tenminste als je van de Beach Boys houdt): Key Largo.

Mea

Duidelijk...dit is echt genieten...

Lex

Als ik jullie foto's bekijk weet ik weer waarom Amerika mij zo aantrekt en ik nog best eens terug zou willen. Moet dan wel een reismaatje(s) hebben want samen geniet je meer.