miami-washington.reismee.nl

Huntsville

De afsluiter. we vlogen met prima helder zicht in 5 kwartier van Washington naar Atlanta. Onze koffers blonken uit door afwezigheid op de carroussel, na drie kwartier maar eens geinformeerd bij de baggagecheck, de computer gaf duidelijkheid, ze stonden in een depot. Dat gaf bijna een uur vertraging, waarna we onze huurauto (Dollar) gingen halen. daar bleek onze tomtom defect, we kregen een andere grotere auto mee (Hyundai Sonera) met vaste GPS (no extra charge, service!). We moesten wel even wennen aan deze GPS, maar uiteindelijk arriveerden we na een rit van vier uur bij Huib. Wat gedronken, wat bijgekletst en toen slapen. Dinsdags even niks gedaan, 's avonds BBQ gehad bij Don en Rose Shield, de buren. Woensdag zijn we 's middags even wat gaan winkelen (Bridge Street Mall), en Huib had zelfgevangen heilbot en zalm op cederhout gegrilld, erg lekker. Donderdag naar Lynchburg TN gereden en een bezoek aan de Jack Daniels whiskyfabriek gebracht, interessante tour. Daarna bij Cindy en Steve gegeten, even raden: BBQ ? Ook weer heel lekker. En vrijdagmorgen tegen 7.00 uur vertrokken, vlot naar Atlanta ( de 231, de 77 en dan de i20 op). Auto inleveren en om 15.30 vlogen we, 6 uur tijdsverschil en om 5.30 geland op Schiphol. Met de trein eerste klas naar Groningen en daar opgehaald door "Eelde". 9.30 weer thuis na een mooie vakantie!