miami-washington.reismee.nl

Key Largo

Rustig aan vertrokken, 10.00 uur dus en weer de Overseas Highway op met prachtige uitzichten. een uurtje op het strand gelegen bij Honda Bahia Beach, dat behoorlijk druk was want weekend...Onderweg naar de camping gestopt bij John Pennekamp Coral Reef State Park, een hele mondvol. In het kort: voor de kust ligt een koraalrif dat beschermd wordt. Normaal vaar je er heen op een boot met glasbodem, maar uitgerekend als wij er zijn vaart hij niet. Dat viel dus tegen.. We hebben een film over het rif gezien, mooi maar lang. Ook hebben we het Aquarium met koraal en bonte vissen bekeken. Daarna naar de Publix voor de nodige boodschappen en toen de camping opgezocht. Calusa Camp Resort. De wereld van het poen! Bij iedere staanplaats een golfkar ( bij eentje dus niet). De jachthaven mudjevol met dure boten, de economie trekt kennelijk aan. Wij hadden een staanplaats met gasbbq, aanrecht om de gevangen vis schoon te maken , alleen vangen wij onze vis in de supermarkt, een zitje met bankje , stoelen en rieten afdak. twee enorme biefstukken in de pan gebakken en een bak sla, aardbeien als dessert. We zijn de noseeums kwijt dus goed geslapen!