miami-washington.reismee.nl

Naples

Zondag Key Largo uitgereden naar Naples aan de westkust van FL, nadat we de drukke US1 verruild hadden voor de 41 werd het heerlijk rustig op de weg, we reden strak aan de noordrand van de Everglades langs en zijn onderweg gestopt voor een tochtje in een airboat door de EG, dat was meer voor de fun dan om wild te spotten, die dingen maken zo'n herrie dat ze oordoppen uitdelen en de snelheid is erg hoog. Maar daarom nog wel leuk! We waren rond 3en op de KOAcamping bij Naples. Het is nog steeds erg heet, rond de 30 graden en daarom even lekker in het zwembad geplonsd en een glaasje bier/wijn naar binnen laten zakken.. Oh ja, amerikanen die hier wonen vertelden ons trots dat ze een huis hadden met spciale "noseeums-screens" want zo dicht bij de EG hadden ze daar veel last van. Wij hebben ons lesje geleerd en houden alles potdicht en de airco aan.

maaltijd: tomatensoep, groene asperges, ham ei, aardbeien ( 2 halen 1 betalen)

TWan langenhuizen

Wij zijn net de 3@ de Mei thuis gekomen na bij na 5 Mandes op EEN cruise zijn gewenst. Nice to be home, although 7 suitcases of unloading andwashing and ironing are just now done. Have much fun and cannot wait for the next post
Twan kisses