miami-washington.reismee.nl

Panasoffkee Lake

Vlanmorgen 9.00 reden we richting Cedar Key, dus naar het noorden. Het had vannacht flink geregend, maar de temp nog steeds rond de 30 graden. Onderweg bleef het bewolkt zodat Cedar Key aan de kust geen meerwaarde had en wij iets het binnenland zijn ingedoken omdat we sowieso op st.Augustine afkoersen aan de atlantische kant van FL. Prima KOAcamping gevonden bij Lake Panasoffkee. Iets van de kust af worden de prijzen ook gelijk normaler. Een behoorlijk grote was gedraaid, lekker fris. Deze camping ligt aan het meer waar vanmiddag dus een grote alligator zwom, wat mooi. We zijn vanmiddag nog even het zwembad ingesprongen om wat af te koelen hoewel het water ook rond de 30 zit. Daarna zijn we drie mijl verder naar Catfish Johnny's restaurant gereden en hebben daar lekkere catfish (meerval) gegeten, we dachten 1 vis te krijgen maar er lagen er 3 op ons bord, volgens de serveerster was het wel de bedoeling dat we met een volle maag vertrokken, dat is aardig gelukt: we zitten gewoon na te hijgen.

Ontzettend veel eekhoorns rond de camper, helaas ook weer de niet te vermijden muggen. Morgen op weg naar de andere kust dus FL recht oversteken. Helaas heeft deze camper geen usb-aansluiting op de radio zodat de 4 meegebrachte stickjes ( met dank aan Jan) muziek onze ritten niet kunnen opleuken. In plaats daarvan veel geleuter en weinig muziek.

JP

Het zou verboden moeten worden. Ik ruilde de campert in voor 1tje met een USB-aansluiting