miami-washington.reismee.nl

Arlington

Vandaag zijn we naar Arlington gereden om daar het beroemde militaire kerkhof waar veel amerikaanse grootheden zijn begraven te bekijken, een rit van plm. 50 minuten. Tja, een kerkhof is nooit leuk, maar het was wel indrukwekkend. Het wisselen van de wacht bij het graf van de Onbekende Soldaat gezien en natuurlijk de graven van de Kennedyfamilie. Daarnaast duizenden witte grafstenen van gesneuvelde militairen. Op de terugweg de benzinetank vast gevuld (hier kost het gemiddeld 2,15 per gallon, wat een verschillen overal) voor het inleveren maandagmorgen, we maken nu geen kilometers meer maar zijn wel behoorlijk over onze 2000 vrije mijlen heengegaan, dus we zullen de creditcard maar vast opwarmen.. We gaan nu de Thai Peppers van binnen bekijken, hebben behoorlijke trek gekregen. Morgen dus inpakken en opruimen.

De Thai was lekker en pittig.

Winny.

Wat is het snel gegaan. Jullie avonturen hebben mogen lezen was fijn.
Na het inleveren van de camper dan op naar onze Big Brother. Fijne dagen nog en goede terugreis naar jullie eigen home.

dp

Nu alweer inpakken,? Sterkte! Was een mooie gevarieerde reis volgens mij. Succes mether laatste stukkie

Joke

Was weer mooi, goede reis verder.

Anita

Was weer leuk om met jullie mee te reizen, de bijbehorende verhalen horen we thuis graag ????Geniet nog lekker de laatste dagen!

Lex

Fijn dat jullie trip zonder problemen verlopen is en jullie veel hebben gezien en genoten. Bedankt dat we hebben mogen mee genieten van jullie ervaringen. Als je bij Huib bent doe hem dan de groeten van ons. Groetjes en nog een goede reis voor de rest van jullie trip.

Matthijs

Tussen de drukte door de verhalen gelezen, was weer een leuke trip !
Veel plezier nog de laatste dagen groeten aan Huib en tot snel.